Bestelvoorwaarden

Bestellingen:

Een overeenkomst komt tot stand na acceptatie van uw bestelling door Zevenspoor. Zevenspoor is gerechtigd bestellingen te weigeren. Indien er een bestelling geplaatst wordt met een artikel welke een omschrijving en of prijs blijkt te hebben die niet klopt, zal Zevenspoor dit via email of telefonisch bekend maken, zowel u als besteller als Zevenspoor houden in dat geval het recht om de bestelling te weigeren. Zevenspoor houdt ingeval van overmacht het recht om, naar eigen keuze, de uitvoering van uw bestelling op te schorten.

Bestellen van onderdelen:

Bestelde onderdelen kunnen tot 5 dagen na bestelling worden afbesteld daarna moet het worden afgenomen (ook al is het verkeerde onderdeel besteld), het maakt dan ook niet uit hoelang het in bestelling staat. Tevens worden onderdelen altijd direct met een bestelling meegezonden ook al is maar een gedeelte van de bestelde onderdelen binnen, dit geld ook bij het kopen in de winkel.

Afbeeldingen op de website:

De foto’s welke op de website van Zevenspoor worden gebruikt zijn eigendom van het desbetreffende merk. Zevenspoor gebruikt deze foto’s uitsluitend voor promotie en gebruikt deze foto’s omdat Zevenspoor dealer is van de desbetreffende merken. De foto’s mogen niet gekopieerd worden zonder toestemming van het desbetreffende merk.

Artikelomschrijving en verpakkingseenheid:

Een fout in de omschrijving van een artikel, zoals verpakkingseenheden kunnen leiden tot het niet leveren van het artikel of het niet leveren van de hoeveelheid zoals het in de omschrijving vermeld staat. Bijvoorbeeld is het mogelijk dat in de omschrijving vermeld staat dat de verpakkingseenheid 10 stuks is, maar wordt het artikel toch per stuk uitgeleverd. De aangegeven prijs gaat dan ook per stuk. Om 10 stuks te ontvangen dient u in dit geval ook een aantal van 10 te bestellen.

Prijzen:

Als er een prijs van € 0,00/0,01 wordt aangegeven op de website, betekent dit dat de prijs nog niet bekend is of dat dit exclusief is voor insiderleden. Deze artikelen worden dus niet gratis verstrekt.
Alle prijswijzigingen en leveringen voorbehouden. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Retourzendingen

Retourzendingen tijdens garantieperiode
Het retour sturen van een garantie artikel is voor rekening van de klant Het artikel dient verpakt te zijn in zijn originele verpakking. Kosten ingevolge slechte of ontbrekende verpakking zullen in rekening worden gebracht.

Retourzendingen tijdens zichttermijn

De zichttermijn is 14 dagen na ontvangst.
Het geretourneerde artikel mag geen gebruikssporen hebben en moet in de originele verpakking zijn verpakt.
Bij schade aan de verpakking of bij gebruikssporen wordt maximaal 60% van de waarde van het artikel vergoed.
Het retour sturen van een artikel tijdens de zichttermijn gebeurt op uw eigen kosten en verantwoording.

Retourzendingen reparaties

De klant is verantwoordelijk voor een stevige verpakking. Transportschade door slechte verpakking zal niet worden vergoed.

Retourzendingen van buiten Nederland

Bij retourzendingen van een klant buiten nederland zullen gemaakte betalingskosten en verzendkosten niet worden vergoed.